۱۵منبع الهام بخش برای تولید و بازاریابی محتوا

۱۵منبع الهام بخش برای تولید و بازاریابی محتوا

طبق گزارشState of Inbound 2018، شصت و سه درصد از بازاریاب‌ها معتقدند که تولید ترافیک و هدایت آن‌ها بزرگ‌ترین چالش‌های بازاریابی آن‌ها است . برای کسب اطلاعات کمی و کیفی، از تولید محتوای بلاگ به عنوان یکی از اولویت‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. . به طور متوسط، شرکت های B2B ، بیست و هشت درصد از بودجه بازاریابی آنلاین خود را صرف بازاریابی محتوا می‌کنند.

برندها و بازاریابان آنلاین معتقدند که بازاریابی محتوا (تصاویر ، پادکست ها , وبلاگ نویسی ویدیویی و روابط عمومی) به خوبی کار می‌کند و قرار است در آن سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند. طبق گزارشاتی که برای بررسی وضعیت بازاریابی محتوا انجام شده است، نشان داده که بخش های بازاریابی محتوا از کسب و کارهای کوچک و متوسط با دو چالش مواجه هستند: کمبود کارکنان با استعداد و دانش (که از نظر نوشتن و نیز برداشتن موضوعات جالبی که ممکن است با SEO و تلاش‌های اجتماعی ترکیب شوند .)

می‌دانید مشکلات متداول بازاریابان چیست؟

این مشکلات عبارند از :

نمونه سوال کاربران:

سلام ، من می‌دانم که یک استراتژی محتوایی برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند برای سازمان من کار کند , اما من خلاق نیستم . نمی‌دانم چه بنویسم و از کجا شروع کنم ؟ من می‌دانم که پست‌های بلاگ با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در جستجوی گوگل بهتر عمل خواهند کرد اما اینکه چه مضماینی باید در بلاگ نوشته بشن موضوعاتی هستن که برای بازاریابی خدمات خود استفاده می‌کنم .

با انجام تحقیقات گسترده و بررسی برخی از منابع، می‌توانید ایده‌های جدید را پیدا کرده و حتی از تکه‌هایی از اطلاعات برای خودتان و آوردن اعتبار بیشتر در وبلاگ نویسی خود استفاده کنید به اضافه قدرت بازاریابی محتوا. در اینجا ۱۵ منبع پر از ایده‌های بازاریابی محتوا که ارزش وقت گذاشتن دارند را مشاهده می‌کنید .

۱- flicker

اگر می‌خواهید از یک جایی شروع کنید ، اینجا مکانی عالی و بسیار آسان است تا حواس خود را پرت کنید . شما ممکن است به دنبال الهام گرفتن از فیلم ها باشید و قبل از اینکه بدانید به بیش از ۲۰۰ عکس مرتبط با موضوعتان نگاه کرده اید. این یک مکان عالی برای شروع تحقیق است و می‌تواند پر از سرگرمی باشد.

۲- فیسبوک و گوگل پلاس

به نظر می‌رسد کمی ناعادلانه است که آن‌ها با هم ادغام ‌شوند ، اما اجازه دهید با این واقعیت روبرو شویم که هر دوی آن‌ها اساسا یک چیز هستند جز اینکه یکی بسیار محبوب‌تر از دیگری است . اساسا ، شما به خبرخوان و پست‌های دیگر برای پیدا کردن چیزهایی که می‌توانید از آن استفاده کنید ، نگاه می‌کنید .

۳- توئیتر

این یک سایت میکروبلاگینگ است , اما میکروبلاگها می‌توانند به عنوان ایده‌های کوچک عمل کنند که شما می‌توانید از آن استفاده کنید ، با مزایای اضافه‌شده که می‌توانید به سرعت از آن‌ها بهره بگیرید تا بتوانید ایده‌های زیادی را قبل از پایان دادن به ایده‌های خود به دست آورید .

۴- پینترست

اینجا مکانی است که مردم ایده‌های خود را بر روی تخته می‌گذارند و بیشتر ایده‌ها و الهامات آن‌ها از چیزهایی که در وب سایت‌های دیگر دیده شده‌اند، می‌آیند . بنابراین ، اساسا اگر می‌خواهید تحقیقی انجام دهید کافی است به مواردی که دیگران نگاه کرده اند نظری بیفکنید.

۵- یوتیوب

با این کار ، شما ممکن است مقدار زیادی از محتوای الهام‌بخش را که ممکن است برای ایده‌ها استفاده کنید ، ببینید. عجیب این است که بهتر است وقتی استفاده کنید که شما یا از گرایش‌های سایت یوتیوب استفاده کنید و یا اگر از طریق پست به آن‌ها نگاه کنید. فقط سعی کنید از یک ویدیو به یک ویدئو پیشنهاد شده دیگر بپردازید تا زمانی که به چیز جالبی برخورد کنید.

۶- کتاب درسی

اگر بخواهید ایده هایی در مورد چیز خاصی داشته باشید، کتاب های درسی علمی راهی برای رسیدن به این خواسته است. حتی اگر علاقه‌ای به خواندن آن نداشته باشید، می‌توانید به عناوین فصلی نگاه کنید و سپس آن موردی که شما را جذب می‌کند را انتخاب کنید.

۷- روزنامه

اگر شما در مورد این فکر می‌کنید که یک روزنامه برای دادن ایده های الهام بخش ایده آل است، دلیل آن این است که یک روزنامه باید طیف وسیعی از موضوعات را پوشش دهد، که نباید از آنها غافل شوید. این به این معنی است که طیف گسترده‌ای از ایده‌های محتوایی برای انتخاب کردن و استفاده در وبلاگ یا محتوای وب سایت شما وجود دارد.

۸- فیلم ها

هزاران فیلم وجود دارد که می توانید از آن ها الهام بگیرید، مطمئنا ایده های خوبی در آن ها وجود دارد که می‌توانید از آن ها برای الهام بخشیدن به خودتان استفاده کنید.

۹- بازی های ویدئویی

آنها را به عنوان الهام بخش از بین صدها سطح در نظر بگیرید. . شما حتی می‌توانید ایده های خود را از طریق نگاه کردن به ایده های دیگران بدست آورید، مانند بیماری‌های عجیب در تم های بیمارستان بازی PC قدیمی، یا می‌توانید ایده های خود را بر روی پیچ و تاب های طرح جدیدترین بازی BioShock بنا کنید.

۱۰- انجمن ها

این نوع وب سایت‌ها در مورد طیف وسیعی از موضوعات صحبت می‌کنند. یکی از forums را بخوانید تا ببینید آیا چیزی نظرتان را جلب می‌کند یا خیر .

۱۱- وب سایت های پرسش و پاسخ

اغلب مردم با مشکلات مشابهی مواجه هستند، بنابراین آن‌ها به سراغ سایت های سوال و پاسخ می‌روند تا الهام بگیرند. اگر بخواهید می‌توانید سوالات خود را بپرسید، اما این خیلی کارآمدتر است که سوالات و پاسخ‌های موجود در سایت را بررسی کنید و آنچه را که می‌خواهید به دست آورید.

۱۲- نمودارهای آماری و وبسایت ها

این‌ها نمونه های عالی برای ایده‌های محتوایی هستند چون شما می‌توانید سطح داده‌ها را بالا ببرید و آن را به عنوان تحقیق در محتوای خود قرار دهید. به علاوه شما می‌توانید نتایج مبهم بسیاری را ترسیم کنید که به نظر می‌رسد از طریق اطلاعاتی که در حال حاضر وجود دارد ، درست باشد. در اصل، شما می‌توانید با واقعیت‌های خودتان که توسط داده‌های واقعی پشتیبانی می‌شوند، روبه رو شوید.

۱۳- The Blogosphere

بلاگ ها همیشه شامل مطالب مرتبط هستند. نکته عجیب این است که مردم فراموش می‌کنند که رقبایی دارند که با مشکلات مشابهی روبرو هستند. حتی اگر یک وبلاگ نداشته باشید، می‌توانید چک کنید تا ببینید آیا رقبای شما این کار را می‌کنند و چند ایده از آن‌ها را بردارید.

۱۴-گروه های لینکداین

آنها در مورد انواع موضوعات در گروه ها چت می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند نفر را زیر نظر داشته باشید تا ببینید کسی شما را دوست دارد و پیگیری می‌کند. تنها چند نفر را انتخاب کنید که یا به شما علاقه دارند و یا اینکه افراد مختلف در صفحات گروه LinkedIn را هیجان زده یا به صحبت تشویق می‌کنند.

۱۵- نشریات صنعت و تولیدکنندگان

آنها در تمام مدت مشغول تولید کردن هستند، پیدا کردنشان کار چندان دشواری نیست چون آنها دوست دارند تا حد امکان در دسترس عموم باشند. جای تأسف دارد که در فشارهای تبلیغاتی بزرگتر تولیدکنندگان نادیده گرفته می‌شوند اما اگر انرژی بگذارید و آنها را بیابید به ایده های تبلیغاتی بی نظیری دست می‌یابید.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها