ویدئو چهره جدید بازاریابی محتوا – اینفوگرافیک

ویدئو چهره جدید بازاریابی محتوا – اینفوگرافیک

استفاده از ویدئو یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال می باشد که از آن برای انتقال اطلاعات بیشتری به مخاطبان در زمینه محصولات یا خدمات می‌توان بهره برد. برای ۸۰ درصد از خریداران فروشگاه های اینترنتی، مشاهده ویدئو قبل از خرید محصول بسیار تاثیرگذار در تصمیم گیری آن ها بوده است. یکی از علت های مورد توجه قرار گرفتن ویدئو مارکتینگ در عصر حاضر نیز همین است. قبلا نیز در مقاله “۸ دلیل مهم برای استفاده از بازاریابی ویدیویی” به اهمیت این موضوع اشاره کرده بودیم.

با توجه به این اهمیت، اینفوگرافی در ادمه قرار داده ایم تا با ویدئو مارکتینگ بهتر آشنا شوید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس با گروه آزالیا همراه باشید:

پیگیری سفارش
لیست مقایسه
شگفت انگیز ها